برندینگ اینترنتی و آنلاین برندینگ یا وب برندینگ

برندینگ اینترنتی راهکار جدید عصر اینترنت جهت افزایش فروش محصولات

برندینگ اینترنتی و آنلاین برندینگ یا وب برندینگ

برندینگ اینترنتی راهکار جدید عصر اینترنت جهت افزایش فروش محصولات

مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در زمینه برندینگ اینترنتی یا دیجیتال برندینگ که با نام های وب برندینگ و آنلاین برندینگ نیز شناخته شده است تخصص و فعالیت دارد و کلیه راهکارهای لازم در خصوص برندسازی اینترنتی و تبدیل نام تجاری شرکت شما به یک برند معتبر و شناخته شده را انجام می دهد مشاوران بازاریابی اینترنتی جم با چندین سال سابقه به شما راه کارهایی را ارائه می کند تا مشتریان جدید جذب نمایید , مشتریان خود را وفادار کنید و از این طریق سطح فروش خود را ارتقا ببخشید و کسب و کار و تجارت خود را رونق دهید تخصص ما در زمینه برندینگ اینترنتی , بازاریابی اینترنتی, تبلیغات آنلاین و صادرات اینترنتی است و کلیه خدمات آنالیز کلمات کلیدی , سئو و بهینه سازی سایت , بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو , بازاریابی شبکه های اجتماعی , طراحی سایت و بلاگ سازی را ارائه می کند

  • ۰
  • ۰

وب برندینگ در گوگل 

وب برندینگ راه کاری است که به ارزشمند شدن یک برند از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کند. پارامترهای متعددی در گوگل برای وب برندینگ یا برندسازی اینترنتی و ارزش گذاری روی یک برند و یک سایت وجود دارد. یکی از راه کارهای مهم برای دیده شدن صفحات یک سایت و برندها در اینترنت ایندکس مطالب در گوگل است. وب برندینگ از نظر گوگل به میزان بسیار زیادی به جستجوی آن برند در گوگل بستگی دارد. سایت های مختلف برای دیده شدن و در صفحه اول گوگل قرار گرفتن تلاش می کنند. ایندکس مطالب در گوگل همچنین از نظر سئو و بهینه سازی سایت نیز بسیار مهم است. 


وب برندینگ و روشهای ایندکس مطالب در گوگل 

 اضافه شدن یک سایت و صفحات مختلف آن به لیست موتورهای جستجو اعم از گوگل ایندکس سایت نام دارد. همانطور که می دانیم موتورهای جستجو خزنده های خود را به سمت سایت های اینترنتی می فرستند و مطالب و محتوای سایت را بررسی می کنند و اگر آن را ارزشمند تلقی کنند محتوای سایت و صفحات مختلف آن را ایندکس می نمایند. این کار به افزایش رنک سایت , میزان بازدید سایت و نیز وب برندینگ کمک می کند. با ایندکس مطالب در گوگل و سایر موتورهای جستجو می توان به افزایش فروش محصولات و نیز جذب مشتریان بیشتر نیز کمک نمود. 


افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل 

برای افزایش سرعت ایندکس مطالب وب سایت خود در گوگل راه کارهای متعددی وجود دارد که از آن جمله می توان به به روز بودن سایت اشاره کرد. بهتر است برای انتشار مطالب در وب سایت خود برنامه مشخصی داشته باشیم و در زمان مشخصی مطالب جدید خود را انتشار دهیم. همچنین تولید محتوای مناسب و ارزشمند و بازاریابی محتوا از دیگر راهکارهای موثر در ایندکس مطالب و وب برندینگ است. 

انتخاب نامه دامنه مناسب , متاتگ ها , پرهیز از محتوای تکراری , بک لینک ها , لینک دهی داخلی , نقشه سایت , بازاریابی شبکه های اجتماعی و استانداردسازی آدرس صفحات سایت نیز از دیگر اقدمات موثر در ایندکس سایت در گوگل و وب برندینگ است. همچینن این موارد در سئو سایت نیز بسیار موثر است. 

روش ایندکس مطالب در گوگل 

با استفاده از گوگل وب مستر می توانید مطالب و صفحات سایت خود را در گوگل ایندکس نمایید. ابتدا به آدرس اینترنتی google.com/webmaster مراجعه نمایید. برای اینکار حتما باید اکانت gmail داشته باشی. پس از ورد می توانید سایت خود را ثبت نمایید. همچنین با هر بار انتشار مطلب جدید صفحه مربوط به آن را نیز می توانید در این سایت ایندکس نمایید. 

مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در زمینه وب برندینگ فعالیت می کنند و تمایل دارند نام تجاری تان را برای گوگل و سایر موتورهای جستجو ارزشمند نمایند. با این کار خیل عظیم مشتریان به سمت سایت شما روانه می شوند و شما می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید. 

جهت مشاوره وب برندینگ با ما در تماس باشید.



http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی